سلام

خیلی ناراحتم چون به دلیل مشکلات اینترنت، دسترسی من به این سایت هم با اختلال روبرو شد و نمیتوانستم توی چند روز گذشته نوشته منتشر کنم

اما امروز تا حدودی این مشکل حل شد

توی این چند روز همزمان خواندن چند کتاب در زمینه تبلیغات و روانشناسی را شروع کرده ام

توی کتاب “تبلیغات خلاق” نوشته لوک سولیوان، یک فرایند ۵ مرحله ای معرفی کرده که با استفاده از آن می‌توانیم قفل ذهنی مان را باز کرده و به ایده های خوبی برسیم

البته این فرایند برای تبلیغاتچی ها معرفی شده اما برای هر کاری می‌تواند مفید باشد؛

  1. در مورد موضوعی که می خواهید برای آن به ایده برسید، تا می‌توانید اطلاعات جمع آوری کنید.
  2. تا می توانید روی موضوع فکر کنید و به آن حمله ور شوید
  3. فکر کردن و جمع آوری اطلاعات را رها کرده و به کار دیگری بپردازید چون در اینجا ناخودآگاه تان روی موضوع کار می‌کند
  4. ممکن است بگویید: پیدا کردم!  چون اینجا ایده های خوبی به ذهنتان می‌رسند
  5. وقت را هدر ندهید و نگذارید ایده ها فراموش شوند و برای اجرایی شدنشان برنامه ریزی کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *