برند دوست داشتنی

سلام

امروز هم دنباله حال نسبتا بد هفته پیش، حس و حال خوبی نداشتم و بیشتر خسته و کسل بودم

توی مغزم انگار موج میزد و سرم گیج می‌رفت که البته این به دلیل مشکل روحی بود

تصمیم گرفتم کمی پیاده روی کنم تا  سر و کله ام هوا بخورد

وسط راه به سوپرمارکت نزدیک خانه مان رفتم

زمانی که خواستم پول را حساب کنم فروشنده که مردی تپل و مهربان است به من گفت خسته به نظر میای

من هم کمی برایش به طور سربسته توضیح دادم که او با مهربانی گفت هر چیزی که ولست نمیشه نباید عجله داشته باشی و ناراحت بشی چون ممکنه بعدا واست بهتر بشه

کاری به درستی یا نادرستی حرفهایش ندارم اما حرفهایش عجیب حال من را خوب کرد

این فرد برای من نجربه ای لذت بخش را رقم زد و من هم از این به بعد مشتری ثابتش می‌شوم

به نظرم اگر برند ها همین اصل را رعایت کنند و برای مخاطبانشان تجربه های لذت بخش ایجاد کنند بیشتر نتیجه می‌گیرند تا تبلیغات تلوزیونی که اغلب ثمر زیادی ندارد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *