کتاب رایگان «قهرمان عنوان‌نویسی»

سلام به همۀ دوستان محمد سلیمانی درخدمت شماست چندروز اخیرم صرف نوشتن یک کتاب الکترونیک شد. می‌خواهم این کتاب را به رایگان دراختیار شما بگذارم اما فکر نکنی چون رایگان است پس ارزش چندانی ندارد. توی این کتاب تجربه چندسالۀ خودم + مطالب دست اولی که از بزرگترین کپی‌رایترهای دنیا خواندم گنجانده‌ام و می‌توانی آن […]

هنر عنوان‌نویسی؛ با این ۱۴ تکنیک مخاطبان خود را مسحور کنید

در این نوشته ۱۴ تکنیک جذاب برای نوشتن عنوان‌ها را می‌آموزید که با خواننده تعامل می‌کند، اطلاع رسانی می‌کند و او را برای خواندن بیشتر متن ترغیب می‌کند.

۵ مؤلفه برای نوشتن عنوان‌های تودل‌برو و متقاعدکننده + ویدئو

از اهمیت عنوان زیاد گفتم و شنیدیم. اما سؤال: برای نوشتن یک عنوان تودل‌برو و متقاعدکننده چه مؤلفه‌هایی را باید رعایت کنیم؟

۳ موتور محرکه اعجاب‌انگیز برای تعامل با مشتریان کسب‌وکار

چه کسی نمی‌خواهد مشتریانش صددرصد راضی باشند؟ بگذار اینجوری بگویم؛ تصور کن صبح از خواب بیدار می‌شوی، صبحانه‌ای میل می‌کنی، چای پررنگ با نان سنگک تازه و پنیر گلپایگان و گردو خراسان. گوشی را برمی‌داری، با اعلان پیام مشتریان مواجه می‌شوی. همه تشکر کرده‌اند بابت محصولت. پیامک‌ها را باز می‌کنی، از دیشب که خوابیدی تا صبح ۱۰۰ تا پیامک واریز به حسابت آمده. عه همین الآن هم یکی آمد!

عنوان‌های دلکش با این شیوه آناتومی ذهن را عوض می‌کنند

عنوانی که از قلم ما بیرون می‌آید باید ساختار ذهنی مخاطب را به هم بزند. مثلاً مخاطب زمانی که آن را می‌خواند نداند که باید توی کدام فایل آن را جا بدهد.

مست و هُشیار در کپی‌رایتینگ [رفع معضل نوکپی‌رایترها]

مست و هُشیار در کپی‌رایتینگ [رفع معضل نوکپی‌رایترها]

مشکلی که خیلی از ما هنگام نوشتن متن‌های تبلیغاتی یا همان کپی نویسی داریم، فعال‌نشدن موتور خلاقیت است. حق هم داریم؛ چون با این اتفاقات اجتماعی کسی خلاقیت را به یاد نمی‌آورد. گذشت آن زمان که خلاقیت بود به‌جای ما می‌نوشت.

6 سؤال که صفحۀ اصلی وبسایت باید پاسخ دهد

۶ سؤال که صفحۀ اصلی وبسایت باید پاسخ دهد

چند سال پیش که جوجه کپی‌رایتر بودم، دربه در دنبال منبعی بودم که به من یاد بدهد صفحه اصلی وب‌سایت‌ها را چگونه بنویسم. اما حالا شما می‌توانیم آن را در چند دقیقه یاد بگیرید. صفحه اصلی بخش مهمی توی وب‌سایت محسوب می‌شود و به‌نوعی می‌توانیم آن را ویترین برند بدانیم. این صفحه در ایجاد اعتماد […]

چرا کمپانی‌های بزرگ محصول زشت می‌سازند؟ [موهبتِ تراز ذهنی]

امروز که از شرکت فارغ شدم، نفس راحتی کشیدم که می‌توانم کمی استراحت کنم. توی مسیر که خیلی هم سرد بود یکهویی ککی به تنبانم افتاد. سؤالی به ذهنم رسید که مغزِ کپی‌رایترم را فعال کرد؛ چرا شرکت‌های بزرگ جهان در کنار محصولات اصلی و لوکس خود، محصولی تولید می‌کنند که زیاد زیبا نیست؟ یا […]

بازاریابان ماهر با این روش مغز مخاطب را تسخیر می‌کنند

بسیاری یقین دارند که فرایند خرید، منطقی است؛ یعنی اگر منطقشان چیزی را رد کند آن را نمی‌خرند. اما به نظر می‌رسد این دیدگاه درست نباشد. حتماً این کلیشه با گوشتان آشناست: «آدم‌ها  احساسی تصمیم می‌گیرند و برایش توجیه منطقی می‌آورند.» مثلاً من سیگار می‌کشم و برای توجیه می‌گویم: «می‌خواهم سردردم خوب شود» قبل از […]